Licenční smlouva s koncovým uživatelem
Licenční smlouva s koncovým uživatelem (dále jen „EULA“ a/nebo „Smlouva“) je smlouva mezi Vámi (fyzickou nebo právnickou osobou) jakožto uživatelem a námi jakožto poskytovatelem licence k softwarového produktu – mobilní aplikace Linio.
1. NA ÚVOD
1.1. Pokud se budeme vyjadřovat v první osobě množného čísla jako „my“ je tím myšlena naše společnost FBL Group s.r.o., se sídlem Petrohradská 387/18, Vršovice, 101 00 Praha 10, IČO: 075 25 915, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 302493 vystupující jako poskytovatel licence k mobilní aplikaci Linio (dále jen „Poskytovatel“).
1.2. Jakmile se vyjadřujeme o Vás v druhé osobě množného čísla jako „Vy“ je tím myšlen uživatel aplikace Linio (tj. právnická nebo fyzická osoba odlišná od Poskytovatele, která užívá aplikaci Linio)(dále jen „Uživatel“).
1.3. Další důležité definice:
„Aplikace“ znamená mobilní aplikaci s názvem Linio, jejíž hlavní funkcionalitou je digitalizace vizitek uživatelů a smluvních partnerů uživatelů, vytváření digitálních vizitek uživatelů za pomoci veřejně dostupných informací (např. webové stránky uživatelů a smluvních partnerů uživatelů, veřejných registrů, apod.). Aplikace je dostupná prostřednictvím AppStore či Google Play nebo stažením odkazu z internetové adresy www.linio.cz. Aplikace je provozována v českém a anglickém jazyce.
„Podmínky“ znamenají podmínky užívání aplikace Linio, které jsou dostupné na: www.linio.cz/podminky-uziti/, a kterými se řídí smluvní vztah založený touto Smlouvou.
„Licence“ znamená nevýhradní licenci k užívání Aplikace za podmínek uvedených v této Smlouvě a/nebo Podmínkách.
„Uživatelský účet“ znamená neveřejnou část Aplikace, která je uživateli přístupná po zadání Přihlašovacích údajů a umožňuje Uživateli užívat celou funkcionalitu či část funkcionality Aplikace.
Úvodem Vás upozorňujeme, že používáním Aplikace souhlasíte s tím, že se budete řídit touto Smlouvou a Podmínkami. Pokud s podmínkami této Smlouvy a/nebo Podmínek nesouhlasíte, Aplikaci si prosím neinstalujte a nepoužívejte ji.
2. UDĚLENÍ LICENCE
2.1. Licenci na používání Aplikace Vám udělujeme na základě této Smlouvy. Aplikaci Vám neprodáváme a po celou dobu jejího používání uživatelem zůstává vlastníkem Aplikace Poskytovatel.
2.2. Licence na je udělována v rozsahu licence k instalaci a používání kopie Aplikace na Vašem mobilním zařízení. Tato licence je udělována jako nevýhradní a nepřevoditelná. Tato licence uživatele neopravňuje k získání budoucích vylepšení, aktualizací nebo doplňků Aplikace. Pokud však uživatel získá vylepšení, aktualizace nebo doplňky Aplikace, řídí se používání těchto vylepšení nebo aktualizací touto licencí a jejími případnými dodatky, pokud nejsou k vylepšením, aktualizacím nebo doplňkům připojeny jiné podmínky – v takovém případě se použijí dané podmínky.
3. UŽIVATELSKÝ ÚČET
3.1. Podmínkou řádného fungování Aplikace na Vašem mobilním zařízení je přihlášení se prostřednictvím Vašeho již existujícího Google účtu nebo Apple účtu.
3.2. Jakožto Uživatel nesete plnou odpovědnost za veškeré činnosti, které se ve Vašem účtu budou odehrávat. Souhlasíte také s tím, že nás budete neprodleně informovat v případě jakýchkoli neoprávněných aktivit na Vašem účtu nebo v případě jakéhokoli narušení bezpečnosti; v opačném případě se zavazujete nést odpovědnost za veškerou újmu, která by vznikla nám či třetím osobám.
4. VERZE APLIKACE LINIO A PŘEDPLATNÉ
4.1. Aplikace je poskytována ve dvou (2) verzích, a to:
a) verze Linio Standard (dále jen „Linio Standard“), která nabízí přístup ke všem funkcím Aplikace. Linio Standard je zpoplatněna měsíčním, čtvrtletním nebo ročním předplatným dle aktuálního ceníku zveřejněném v uživatelském prostředí Aplikace;
b) verze Linio Enterprise (dále jen „Linio Enterprise“), která představuje individualizovanou verzi Linio Standard s možností další individuální úpravy Aplikace dle potřeb Uživatele.
4.2. Aplikaci je možné nezávazně a bezplatně vyzkoušet ve zkušební verzi, kdy bude Uživateli zpřístupněna Aplikace ve verzi Linio Standard s možností naskenování a zpracování 5 vizitek. Po vyčerpání limitu vizitek je možné nadále využívat Aplikaci ve verzi Linio Standard po úhradě předplatného.
4.3. Dále je možné Aplikaci vyzkoušet rovněž ve verzi Linio Standard v sedmidenním zkušebním období, a to po zadání platebních údajů k Vaší platební kartě. Pokud se rozhodnete využít sedmidenní zkušební přístup k verzi Linio Standard, budete mít k dispozici veškeré výhody Linio Standard až do konce bezplatného zkušebního období, kdy je následně možné, po úhradě předplatného, plynule pokračovat ve využívání všech funkcí Linio Standard. Poplatek za bezplatnou zkušební dobu Vám nebude účtován. Na konci zkušební doby bude plán předplatného po předchozím e-mailovém upozornění automaticky převeden na placené předplatné Linio Standard (měsíční, čtvrtletní nebo roční), pokud nedojde ke zrušení předplatného nejpozději do dvaceti čtyř (24) hodin před koncem bezplatné zkušební doby. Pro přístup ke zkušební verzi je vyžadována validní platební karta.
4.4. Práva a povinnosti smluvních stran v případě verze Linio Enterprise budou s ohledem na individualizaci Aplikace sjednána samostatnou smlouvou.
4.5. Tímto berete na vědomí a souhlasíte s tím, že veškeré fakturační a platební procesy zajišťuje provozovatel obchodu s aplikacemi (AppStore či Google Play), z jehož platformy jste si Aplikaci stáhli; tyto fakturační a platební procesy se řídí podmínkami a ujednáními poskytovatele obchodu s aplikacemi (AppStore či Google Play). Případné problémy související s platbou předplatného je třeba řešit s příslušným provozovatelem obchodu s aplikacemi (AppStore či Google Play).
4.6. Poskytovatel si vyhrazuje právo na zvýšení předplatného či jiných poplatků za jakékoli služby, a to na základě písemného oznámení třicet (30) dnů předem, s platností od data zahájení následujícího předplatného.
4.7. Předplatné Linio Standard se automaticky obnovuje na konci každého příslušného (měsíčního, čtvrtletního nebo ročního) předplatného období, pokud nedojde ke zrušení předplatného nejpozději do dvaceti čtyř (24) hodin před koncem (aktuálního) předplatného období.
4.8. Předplatné Linio Standard je možné zrušit prostřednictvím provozovatele obchodu s aplikacemi (AppStore či Google Play), a to dle podmínek příslušného provozovatele, nebo v rámci samotné Aplikace (záložka/ karta Nastavení aplikace). Zrušení předplatného je účinné k poslednímu dni příslušného období předplatného; následně dojde k omezení funkcionalit Aplikace. Omezením funkcionalit Aplikace nebudou dotčena do té doby shromážděná uživatelská data. Případné náhrady a kredity poskytují společnosti Apple a Google v závislosti na svých podmínkách používání.
5. POUŽÍVÁNÍ PODPŮRNÉHO NÁSTROJE UMĚLÉ INTELIGENCE
5.1. V rámci poskytování služeb dle této Smlouvy budou využívány podpůrné nástroje umělé inteligence, které vycházejí z pokročilé technologie umělé inteligence (dále jen „nástroj AI“). V této souvislosti Poskytovatel upozorňuje Uživatele na následující skutečnosti:
a) nástroj AI nebyl vyvinut Poskytovatelem, který ani není jakkoli zapojen do jeho vývoje. Poskytovatel je povinen řídit se smluvními podmínkami poskytovatele nástroje AI. V dané souvislosti jsme připraveni Vám na žádost sdělit, kdo je aktuálním poskytovatelem nástroje AI a v rámci možnosti rovněž sdělil obsah smluvních podmínek. Případnou žádost prosím směřujte na support@linio.cz
b) Naším cílem je poskytovat přesný a užitečný výstup. Použitím Aplikace potvrzujete, že si uvědomujete omezení a odpovědnost, které se s využíváním technologií umělé inteligence pojí. Výstupy nástroje AI generují algoritmy umělé inteligence a zakládají se na rozsáhlém množství dat a na strojovém učení. Výstup, který získáte, je výsledek technologie umělé inteligence, nejedná se o odborné stanovisko člověka.
c) Technologie umělé inteligence je nová a nevyzkoušená. Velmi rychle se vyvíjí, ale zatím není zcela přesná, takže se při jejím použití mohou vyskytovat chyby.
d) Výstup, který poskytuje nástroj AI, slouží pouze k informativním a vzdělávacím účelům a nelze si ho vykládat jako odborné stanovisko jakéhokoliv charakteru.
e) Jednotlivé výstupy nástroje AI nejsou ověřovány ani revidovány specialisty z řad lidí. Usilovně se snažíme, aby nástroj AI byl dobře natrénovaný a přesný, ale je třeba brát na vědomí, že výstup je generován na základě algoritmu a nepodléhá kontrole ani potvrzení člověkem. Proto je třeba na tyto výstupy hledět jako na obsah vygenerovaný počítačem a přistupovat k nim náležitě obezřetně.
6. PRÁVO Z DUŠEVNÍHO VLASTNICTVÍ
6.1. Uživatel bere na vědomí a souhlasí, že veškerá práva duševního vlastnictví k Aplikaci a všem dokumentům, které k ní patří, patří Poskytovateli. Práva k Aplikaci jsou poskytována (nikoli prodávána) na základě licence a nemáte žádná jiná práva k Aplikaci než právo používat ho v souladu s podmínkami této licence.
6.2. Uživatel rovněž bere na vědomí a souhlasí, že nemá právo na přístup k podobě zdrojového kódu softwaru.
7. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
7.1. Uživatel se zavazuje, s výjimkou případů výslovně uvedených v této Smlouvě, že:
a) nebude kopírovat data z Aplikace, s výjimkou případů, kdy je takové kopírování náhodné v souvislosti s běžným používáním Aplikace nebo kdy je to nezbytné pro účely zálohování nebo zabezpečení provozu;
b) nebude do Aplikace jakkoli zasahovat, tuto nebude pronajímat, půjčovat, poskytovat sublicence, překládat, slučovat, přizpůsobovat, měnit nebo upravovat;
c) nebude provádět změny nebo úpravy Aplikace nebo její části; rovněž nedovolíte, aby byla Aplikace nebo její část kombinována s jinými programy nebo se stala jejich součástí;
d) nebude Aplikaci rozebírat, dekompilovat, provádět na něm zpětné inženýrství nebo vytvářet odvozená díla založená na Aplikaci nebo její části; o nic takového se nebude ani pokoušet;
e) nebude bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele poskytovat ani jinak zpřístupňovat Aplikaci jako celek nebo jeho část (včetně, ale nikoli pouze, výpisů programů, objektových a zdrojových výpisů programů, objektového kódu a zdrojového kódu) v jakékoli formě jiné osobě;
f) bude dodržovat všechny platné zákony a předpisy.
8. SUPPORT – TECHNICKÁ PODPORA
8.1. Poskytovatel se zavazuje poskytovat Uživateli služby technické podpory Aplikace (dále jen „Služby podpory“), a to prostřednictvím e-mailu support@linio.cz. Služby podpory budou poskytovány bezplatně, a to v pracovní dny v časech od 9:00 hod. do 17:00 hod.
9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
9.1. Poskytovatel je ze zákona povinen chránit a zabezpečit poskytnuté osobní údaje. Poskytovatel proto využívá různých efektivních zabezpečovacích technologií k tomu, aby byly osobní údaje ochráněny před neoprávněným zpřístupněním nebo užitím.
9.2. Podrobné informace o ochraně osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných na: www.linio.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju/.
10. INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE
10.1. Tento článek podmínek je účinný pouze vůči Uživateli, který je spotřebitelem. Ustanovení uvedená v tomto článku Smlouvy se nevztahují zejména na podnikatele (podnikající fyzické a právnické osoby).
10.2. Poskytovatel tímto informuje Uživatele, že:
a) adresa pro doručování písemností Poskytovateli je shodná s výše uvedenou adresou sídla Poskytovatele;
b) adresa Poskytovatele pro doručování elektronické pošty je support.linio@fblgroup.cz a/nebo support@linio.cz;
c) odměna Poskytovatele za Licenci je stanovena včetně všech daní a poplatků a její výše a/nebo způsob výpočtu je stanoven v Aplikaci;
d) Uživatel je povinen zaplatit Poskytovateli odměnu za Licenci, není-li Licence poskytována bezúplatně, jedním ze způsobů, který je u příslušné možnosti uveden v uživatelském prostředí Aplikace;
e) Uživateli nevznikají náklady na dodání;
f) k užívání Aplikace je nezbytný přístup k síti Internet a internetový prohlížeč;
g) opravování chyb vzniklých při zadávání dat lze provádět rovněž prostřednictvím Aplikace a tam, kde to Aplikace neumožňuje, prostřednictvím technické podpory, jejíž kontakt je uveden v Aplikaci;
h) Poskytovatel dodržuje všechny platné zákony České republiky; žádné další kodexy nejsou pro Poskytovatele závazné;
i) Poskytovatel nevyužívá žádné prostředky mimosoudního řešení sporů;
j) předmětem Smlouvy není dodání zboží, na Aplikace se tak nevztahují ustanovení zákona o reklamaci; odpovědnost za zjevné nebo skryté vady Aplikace, které měla Aplikace v době jejího zpřístupnění Uživateli, lze uplatnit u Poskytovatele za podmínek stanovených zákonem, Smlouvou a Podmínkami;
k) Uživatel je povinen dodržovat tuto Smlouvu, a platné a účinné právní předpisy České republiky.
11. KOMUNIKACE
11.1. Veškerá komunikace mezi námi bude probíhat prostřednictvím e-mailu support@linio.cz a Vámi při registraci Uživatelského účtu označeného e-mailu.
12. ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ
12.1. Tato Smlouva se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
12.2. Jakékoliv spory vzniklé na základě této Smlouvy budou rozhodovat věcně a místně příslušné soudy České republiky.
12.3. Uživatel bere na vědomí, že Poskytovatel uzavírá tuto Smlouvu v běžném obchodním styku s větším počtem osob a smlouvy jsou podle svého charakteru zavazující dlouhodobě k opětovným plněním stejného druhu s odkazem na tyto Podmínky. Smluvní strany činí nesporným, že z povahy závazků Poskytovatele dle této Smlouvy vyplývá a již před uzavřením Smlouvy vyplývala rozumná potřeba pozdější změny této Smlouvy.
12.4. Smluvní strany tímto ujednávají, že Poskytovatel může ujednání této Smlouvy v přiměřeném rozsahu změnit, a zároveň ujednávají, že změna Smlouvy bude Uživateli, jako druhé straně, oznámena prostřednictvím e-mailové zprávy odeslané na e-mailovou adresu zadanou Uživatelem do Aplikace. Uživatel má v takovém případě právo změny Smlouvy odmítnout a předmětný závazek mezi ním a Poskytovatelem z tohoto důvodu vypovědět ve výpovědní době jeden (1) kalendářní měsíc, která začne běžet den následující po odeslání oznámení, o které Smluvní strany tímto shodně prohlašují, že je dostatečná k obstarání obdobných plnění od jiného subjektu.
TOTO ZNĚNÍ SMLOUVY JE PLATNÉ A ÚČINNÉ KE DNI 29.08.2025
FBL Group s.r.o.