Zda najdete odpověď na všechny otázky

Bezpečnost

Aplikace

Zařízení

O aplikaci

Cena

Proč linio

~

Bezpečnost

Vaše data jsou u nás v bezpečí. Pracujeme jen s veřejnými informacemi a chráníme vaše soukromí.

Ukládá se obsah vizitek někam na cloud?

Pouze v případě, že máte nastavené zálohování spojené s Vaším operačním systémem (iCloud/Google Drive). Linio aplikace Vaše data nikam jinam neukládá.

Kdo má přístup k mým naskenovaným kontaktům?

Jen Vy. Vaše data nesbíráme a neukládáme.

Jak jsou moje data chráněna před zneužitím?

K Vašim datům máte přístup pouze Vy ve vašem zařízení.

Co se stane s mými daty, když aplikaci odinstaluji?

Linio neuchovává vaše data na žádném externím serveru. Pokud nemáte zálohování aplikace nastavené přímo s vaším operačním systémem (iCloud/Google Drive), po odinstalování aplikace Linio se všechna data uložená v zařízení smažou.

Mohu si svá data navždy smazat?

Ano, data nikam neukládáme a existují tak pouze na Vašem přístroji. Odstraněním aplikace na Vašem zařízení dojde automaticky i k vymazání všech dat (pokud máte nastavenou zálohu na iCloud/Google Drive, je třeba ji také vymazat)

Je aplikace v souladu s GDPR?

Ano, aplikace splňuje všechny náležitosti a požadavky související s GDPR.

Používání aplikace

Používat Linio zvládne každý – stačí vizitku vyfotit a o vše ostatní se postaráme my.

Jak aplikace funguje?

Linio po naskenování vizitky vytvoří automaticky profil kontaktu. Pokud se vizitku nepodaří aplikaci přečíst, je naskenovaný obrázek automaticky uložen v sekci „Nedokončená skenování“ přímo v aplikaci a digitalizaci lze později manuálně dokončit a uložit.

Ukládá aplikace kontakty automaticky?

Linio po naskenování vizitky vytvoří automaticky profil kontaktu. Pokud se vizitku nepodaří aplikaci přečíst, je naskenovaný obrázek automaticky uložen v sekci „Nedokončená skenování“ přímo v aplikaci a digitalizaci lze později manuálně dokončit a uložit.

Mohu si uložené kontakty upravit?

Ano. Po naskenování máte možnost každý kontakt upravit před uložením (např. přepsat jméno, doplnit poznámku apod.). Zároveň je možné kontakt editovat kdykoliv poté, například přidávat informace týkající se sociálních sítí a registrů. Kontakty sdílené přes QR kód se navíc aktualizují automaticky na obou stranách sdíleného spojení.

Jak správně nasvítit vizitku při focení?

Ideální je vizitku fotit na jasném světle proti kontrastnímu pozadí, např. bílou vizitku na tmavém podkladu a naopak.

Co dělat, když se špatně rozpozná text?

Po naskenování máte možnost každý kontakt kdykoliv manuálně upravit (např. přepsat jméno, doplnit poznámku apod.).

Mohu ručně přidat vizitku bez focení?

Ano. Vyfoťte libovolnou scénu, nebo vložte jakýkoliv obrázek z galerie telefonu a nechte naskenovat. Aplikace sice nevytěží žádná data, ale kontakt je pak možné dokončit manuálně a zadat si do něj ručně libovolné kontaktní údaje a poznámky.

Podporuje aplikace QR kódy na vizitkách?

QR kódy vytištěné přímo na vizitkách ne. Aplikace umí naskenovat QR kód jiného uživatele Linio a vytvořit z něj nový kontakt. Pokud navíc kdokoliv z vás provede ve svých vlastních kontaktních údajích změny, druhé straně se tyto změny u Vás automaticky zobrazí a provedou v jejich aplikaci.

Dá se použít na vícestránkové vizitky (přední/zadní)?

Ano, Linio automaticky umožňuje naskenovat obě strany vizitky.

Kde najdu již naskenované kontakty?

Na domovské stránce aplikace. Zde najdete celý seznam všech již naskenovaných a vytvořených kontaktů, které lze řadit abecedně, dle datumu vytvoření, nebo podle názvu společnosti.

Kolik vizitek si můžu uložit?

Neomezené množství – kapacita závisí jen na úložišti vašeho zařízení.

Mohu skenovat více vizitek najednou?

Ne, tato funkce je ve vývoji. Vizitky je třeba skenovat a digitalizovat jednu po druhé. Protože je ale možné zdrojové obrázky vkládat i z galerie telefonu , můžete si v časové tísni všechny potřebné vizitky jen vyfotit a uložit do galerie telefonu a digitalizovat později.

Funguje aplikace i offline?

Ano. V off-line režimu se naskenovaný obrázek uloží v sekci „Nedokončená skenování“. Po opětovném připojení k internetu je digitalizaci možné dokončit. Všechna data uložené v aplikaci zůstávají dostupné i v offline režimu.

Nezachytil jsem vizitku správně – co mám dělat?

Pokud je sken nečitelný, můžete ho opakovat, nebo doplnit chybějící informace ručně.

K čemu slouží tag?

Tag vytváří unikátní označení kontaktu, které umožňuje filtrování dle požadované charakteristiky (např. “Řemeslníci”, “Finanční poradci” apod.)

Jaká je přesnost vyhledávání v registrech? (např. při běžných jménech firem)

Linio vyhledává všechny společnosti s uvedeným názvem. Pokud existuje více společností stejného jména, zvolí si uživatel ze zobrazených možností tu která je na vizitce.

Má Linio nějakou funkci, kterou jiné aplikace nemají?

Ano, Linio jako jediné umí vytěžit údaje z administrativních registrů firem a ukládá je přímo v profilu vizitky. V případě propojení dvou uživatelů má aplikace unikátní funkci automatické aktualizace kontaktu (např. Druhý uživatel změní telefon a Vám se tato změna provede sama automaticky). Pro zprovoznění této funkce je potřeba, aby si dva uživatelé Linia vzájemně sdíleli QR kód svého vlastního profilu v aplikaci.

Nároky na zařízení

Aplikace běží hladce na většině běžných chytrých telefonů – bez nutnosti složitého nastavení.

Na jakých verzích iOS/Android aplikace funguje?

Linio funguje na všech podporovaných OS od iOS a Android. Pro nejlepší výkon doporučujeme aktualizované operační systémy.

Jaké oprávnění aplikace potřebuje?

Pro samotné skenování vyžaduje aplikace přístup k fotoaparátu Vašeho zařízení. Pro využití všech funkcí také potřebuje přístup do galerie Vašeho přístroje (umožňuje tak vytvořit kontakt z dříve vyfocené vizitky).

Zabírá aplikace hodně místa v telefonu?

Ne, aplikace není náročná na úložiště telefonu. Její velikost je okolo 200 MB.

Funguje aplikace i bez připojení k internetu?

Ano. V offline režimu lze vizitku v aplikaci vyfotit a uložit do nedokončených skenování a tvorba kontaktu může být manuálně dokončena po opětovném připojení k internetu. Všechna data uložené v aplikaci zůstávají dostupné i v offline režimu.

Aplikace pro svůj chod vyžaduje připojení k internetu, nicméně v offline režimu lze vizitku v aplikaci vyfotit a uložit do nedokončených skenování a tvorba kontaktu může být manuálně dokončena po opětovném připojení k internetu.

Jak poznám, že moje zařízení je kompatibilní?

Pokud vaše zařízení používá iOS nebo Android, je s aplikací Linio kompatibilní.

O aplikaci

Linio je nástroj, který vám pomůže získat maximum z každé vizitky – rychle, jednoduše a chytře.

Kdo aplikaci vyvíjí?

Aplikaci vyvíjí team Linio, který je součástí skupiny FBL group.

Mohu aplikaci používat i na tabletu?

Ano, aplikaci lze používat i na tabletech s iOS nebo Android.

Je k dispozici i verze pro počítač / webové rozhraní?

Linio je mobilní aplikace, verze pro počítač není aktuálně dostupná.

Podporuje aplikace více jazyků?

Ano, aplikace podporuje češtinu a angličtinu.

Cena

Aplikaci si můžete naplno vyzkoušet zdarma po dobu 7 dní – poté přechází do režimu měsíčního předplatného bez omezení funkcí.

Je aplikace zdarma?

Linio je k dispozici zdarma v plné verzi pro prvních 5 vizitek, aby si uživatel mohl aplikaci v klidu vyzkoušet. Po vytvoření páté vizitky je aplikace zdarma na následujících 7 dní, po kterých se uživateli začne strávat předplatné dle zvoleného účtovacího období.

Platba předplatného je prováděna přímo distribuční platformou aplikace (App Store, Google Play).

Kolik stojí předplatné a jak se účtuje?

Cena měsíčního předplatného je uvedena na stránce www.linio.cz a je prováděna přímo distribuční platformou aplikace (App Store, Google Play).

Mohu aplikaci nejdřív vyzkoušet zdarma?

Ano, Linio lze stáhnout a používat zdarma pro prvních 5 vizitek a následně ještě 7 dní po naskenování páté vizitky.

Jak zruším předplatné?

Předplatné lze zrušit přes distribuční platformy App Store, nebo Google Play.

Nabízíte slevy pro týmy / firmy / neziskovky?

Pro firemní klientelu vytváříme individuální nabídky, pro více informací nás prosím kontaktujte na emailu: support.linio@fblgroup.cz

Co se stane, když se rozhodnu předplatné ukončit?

I po zrušení předplatného zůstávají všechny kontakty v aplikaci stále plně funkční. Aplikace však již neumožní přidávat nové kontakty a prohledávat registry. Stávající kontakty si můžete i nadále upravovat a přidávat k nim tagy a poznámky.

Proč právě naše aplikace?

Protože Linio není jen skener – je to chytrý spojovací článek mezi vámi a světem kontaktů.

V čem je vaše aplikace jiná než ostatní skenery vizitek?

Linio je vivinutá pro specifické požadavky uživatelů na českém trhu, takže její výsledky jsou naprosto přesné. Jako jediná umí vytěžit údaje z administrativních registrů firem a ukládá je přímo v profilu vizitky. V případě propojení dvou uživatelů má aplikace unikátní funkci automatické aktualizace kontaktu (např. Druhý uživatel změní telefon a Vám se tato změna provede sama automaticky).

Proč bych měl(a) používat vaši aplikaci místo ručního zadávání kontaktů?

Protože Linio šetří čas, eliminuje chyby a udržuje kontakty přehledně na jednom místě.

Stačí naskenovat vizitku nebo QR kód a kontakt se automaticky uloží – rychle, přesně a bez chyb. Navíc Linio umí vytěžit informace z veřejných registrů a databází, takže okamžitě víte, s kým máte tu čest. Získané kontakty můžete snadno sdílet, propojit s vlastním profilem a být tak díky informovanosti vždy o krok napřed při každém dalším setkání.

Najdete v aplikaci nějakou funkci, kterou jiné aplikace nemají?

Ano, Linio umí vytěžit údaje z administrativních registrů firem a uloží Vám je přímo v profilu vizitky. V případě propojení dvou uživatelů Linio také dochází k automatické aktualizace vašeho kontaktu (např. Druhý uživatel změní telefon a Vám se tato změna provede sama automaticky). Pro zprovoznění této funkce je potřeba, aby si dva uživatelé Linia vzájemně sdíleli QR kód svého vlastního profilu v aplikaci.

Jak rychle dokáže vaše aplikace zpracovat vizitku?

Celý proces od skenu až po vytvoření kontaktu trvá zhruba 20 vteřin.

Záleží na jednotlivém typu telefonu, připojení a rychlosti zaostření fotoaparátu.

Opravdu funguje i na méně kvalitní vizitky nebo ručně psané?

Ano, Linio dokáže přečíst jak méně obvyklé fonty, nebo kurzívu, tak ručně psaný text. Vizitku tedy můžete i vytvořit i z poznámek na papíře, nebo z fotografie reklamních poutačů apod..

Můžu pomocí aplikace spravovat i starší, dříve uložené vizitky?

Ano, všechny vizitky, které jste si během používání aplikace naskenovali, lze kdykoliv editovat, třídit a přidávat informace.

Umí aplikace automaticky rozpoznat a rozřadit kontakty (např. firma, role, stát)?

Linio nabízí možnost si ke kontaktům přidávat tagy a podle nich pak v aplikaci vyhledávat. Můžete si tak oddělit např. obchodní kontakty od řemeslníků apod.

Připraven propojit se s těmi správnými lidmi?

Stáhněte si linio zdarma ještě dnes a zjistěte, jak snadné je mít všechny kontakty na dosah!